Akce,  Filmy/TV,  Hudba

Harry Potter in concert I. – recenze

Ahoj!

*

Když jsem slyšela, že u nás bude akce Harry Potter in concert, tak jsem byla nadšená. Již dva měsíce dopředu jsme si s ťatkou koupili lístky a netrpělivě vyčkávali až do konce ledna. Pokud nevíte o co jde, tak vám to hned vysvětlím. Film (HP 1) se promítá ve vysokém rozlišení na dvanáctimetrovém plátně a každý tón hudby skladatele Johna Williamse, který během projekce zazní, je zahrán naživo Českým národním symfonickým orchestrem, který diriguje britský dirigent Timothy Henty. A jak to všechno probíhalo? To se dozvíte v mé recenzi, pokud budete číst dále.
Malá nápověda: několikrát mi ukápla slza.

Máte rádi hudbu z Harryho Pottera? Napište mi to do komentářů a přidejte odkaz na váš blog.

*

Dobrou noc a hezké sny!

Harry Potter in concert

*

Harry Potter a Kámen mudrců in concert

Základní údaje
Kde: 02 aréna Praha
Kdy: 28.1.2017
Čas: 18:00-21:00

Vstupné
Dospělí: 1490-690 ,-Kč
ZTP/P: 590 ,-Kč
Doprovod ZTP/P: 1 ,-Kč

Parkování v parkovacím domě u O2 je pro ZTP/P zdarma a pro ostatní 200,- po dobu akce. Je tedy lepší využít k dopravě MHD (metro Českomoravská, tram, bus..) pokud jste schopni jít pešky. My jsme dorazili asi hodinu před začátkem (pouštějí 90min. před začátkem) a nemuseli jsme čekat ve frontě k turniketům, protože vchod pro vozíčkáře byl zvlášť na kraji, což bylo fajn. Uvnitř bylo vážně hodně lidí, někteří měli i kostýmy a fotili se s každým, kdo chtěl.

Rozhodli jsme si dát jídlo a pití. Bylo zde mnoho stánků s rychlým občerstvením (hamburgery, pizza, klobásy,..), ale pro vegany výběr skoro žádný. Nakonec jsem skončila jako vždy s hranolkama. Toalety jsou přístupné i pro vozíčkáře. Pro vozíčkáře jsou přesně určená místa v sále. Dovnitř vede malá rampa, aby jste pohodlně dojeli až k místu. Bohužel místa jsou od pódia docela daleko, takže nevidíte nejlépe, ale šlo to. Koncert a promítání začalo o 20 minut později, ale atmosféra byla tak zajímavá, že mi to nevadilo. Chvilku trvalo, než zvukaři sladili zvuk filmu a hudbu orchestru, ale během pár minut bylo vše ok. Film byl promítán v originále s českými titulkami.

Orchestr byl dokonalý a nenašla jsem na něm žádnou chybu a to ani na dirigentovi, který před zahájením vyšvihl krátkou řeč úžasnou češtinou. Během filmu se hodně tleskalo. Všem hercům, oslavám vítězství a vtipným chvilkám. To bylo na tom všem asi nejlepší – to souznění fanoušků. O přestávce nemělo cenu vůbec vstávat, protože všude byly takové fronty, že jste se stejně k ničemu nedostali. Místo toho jsem ale náhodou potkala svojí kamarádku Schmetti, tak jsme si chvilku povídaly a já konečně poznala i její mamku.

Když jsme odcházeli, tak jsem byla nadšená. Mám moc ráda hudbu z Harryho Pottera a šla bych tam klidně i jen na koncert. Jen škoda, že jsem nemohla být  blíže orchestru, abych lépe viděla jak hrají. Určitě půjdu i na další díly. Jen ne na všechny, protože cena není zas tak malá a umístění sedadel též. Nenechám si ujít třetí díl a nejspíš poslední tři. Protože i přes těch pár negativit byl Harry Potter in concert moc fajn a odnesla jsem si zážitek na celý život.

Omlouvám se za nedostatek kvalitních fotografií a video nahrávek, ale chtěla jsem si pořádně užít atmosféru a nebyl tedy čas ani chuť natáčet. Vážně jsem nechtěla viset na telefonu, jako mnoho lidí kolem mě. Tento zážitek je nezapomenutelný a musí se zažít přímo na místě vlastními smysly.

(Jo a taky mi odepsal dirigent Henty na Twitteru! ♥)

*

Zanechat Odpověď